Vet inte varför....

.... men jag måste säga att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera.... 
 
Hmm.. vad har hänt sen sist jag skrev??? Jag och älsklingen har tagit taxikort och jobbar säsong uppe i sälen.. Nu i Juni sticker vi ner till Tylösand och hoppas på en supersäsong där nere :)
Har kommit rejält på fötter med ekonomin tack vare jobbet. Är enormt tacksam gentemot min kära moster som tipsade om taxikortutbildningen från första början. <3
 
Vad mer då?? Joo.. fick ett banklån förra veckan så vi kunde lösa lite avbetalningar, lösa bilen, betala tillbaka privata lån till våra föräldrar (som ställt upp under den tiden vi hade det svårt ekonomiskt) plus att vi ÄNTLIGEN köpt platt-tv (och lite annat ;) hehe!!).... Men det bästa köpet måste nog vara mina nya dator... Behöver inte längre vänta i nästan en halvtimme innan den startar.. Tror inte den gamla klarar så mycket mer nu... Men den får vara kvar till den dör helt. Är väl dock inte så imponerad av Windows 8..... ÄN!! Får väl se vad som händer ;)
 
Annars då?? Just ja.. det är min födelsedag idag ;) Får väl se om nån kikar förbi på kaffe senare annars så ses vi till helgen. Mamsen ska hjälpa mig göra smörgåstårta :P
 
Blir väl till att gå upp tidigt imon.. Farbror som jobbar på Wibergs Möbler här i Älvdalen kommer förhoppningsvis förbi med den nya sängen också.. om dom hinner klart. Men den som hoppas mest på det är nog lillebror som får våran gamla... eller jaa.. gamla och gamla.. den är ju bara ett år ungefär. Är ju inga större fel på den förutom att den är lite liten, är ju bara en 160 bred och den nya är 180 :) Men hur som helst är den gamla 40 cm bredare än den som lillebror har idag :) Så jag förstår att han längtar :)
 
Nää nu ska jag ta hand om tvätten sen ska jag och älskligen somna till en film ;)
 
 
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0