Gruppseans

Nu har det återigen gått lång tid sedan förra inlägget :/
 
Har inte riktigt haft något vettigt att skriva ;) Och det jag har velat skriva om den senaste tiden har det varit lite hysch hysch över (på order från mig själv ;) Och neej jag är INTE gravid, tyvärr)... Kommer ut med det inom kort ;)
 
Hur som helst så har jag, syrran och mamma varit på gruppseans idag. Fick "kontakt" med en av dem som jag hoppades. Det M. sa stämde till 95%...     "Det var inte meningen att det skulle gå så här!"   "Det gick för fort!"
är dom meningarna som just nu snurrar i huvudet, känns lite jobbigt måste jag säga!! :/
 
Näää nu är det nog dags att sova tror jag!
 
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-12-06 @ 20:56:53
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0