Parkeringsvakt...

Hmm.. Vet inte riktigt vart jag ska börja... Känner att jag har väldigt mycket jag vill skriva nu men har inte tid då jag MÅSTE gå och lägga mig... måste tyvärr upp jätte tidigt imorgon för att stå parkeringsvakt i mångsbodarna (åt skyttet).

Åhh... jobbigt!! Är redan förkyld så jag gissar att jag kommer bli liggandes efter det här :/ Hmm.. aja!!

Har som sagt lovat att jag ska uppdatera oftare och JAAAA jag ska bättra mig.. :)



.......ååååå....... jag vill ............... men nej!! inte idag!! ;)



Imorgon väntas tjejkväll med lite vin och grejer ;P Hahaha!! Kommer säkert sluta med att vi alla somnar i soffan ;) Hihi!!


Aja!! nu måste jag gå och sova.


God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0