Här ekar det tomt!!

Ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen!! Men tiden finns inte just nu... har hur mycket som helst att göra!!

Till och börja med så vill jag berätta att jag och Anna har börjat med promenader. Är sjukt stolt över mig själv som går flera kilometer VARJE dag, från att vara helt "stilla sittande". :D Visserligen så har vi ju en "Vilodag" i veckan ;) Fast åt mig så blir det ju promenad i Skytten då istället :)

Jaahapp.... Från det att jag fyllde år den 15:e så har jag haft fullt upp varje dag... Jaa Okay, nån vilodag har det väl blivit ;)

Vecka: 20
15: Min Födelsedag, Banskytte,
16: LEDIG
17: Björnträffen (Skytte, 06:00-15:30?)
18: Grillkväll (med Danne, Madde, Ewa, Frank, Anna och Viktor)
19: Fältskytte
20: Annas Födelsedag <3 , Dalaträffen (Skyttetävling i Gagnef, åkte vid 07:00? och hemma vid 18:00?)

Vecka: 21
21:
Promenad, Styrelsemöte (i Borlänge 18:00)
22: Promenad, Återvändardag på skjutbanan, Banskytte
23: Promenad, Mosters Födelsedag,
24: Promenad, Farfars Födelsedag, Militär Snabbmatch (Skytte)
25: Promenad, LEDIG
26: Promenad, LEDIG
27: Skyttetävling (i Sandviken från kl.06:00?-19:00?)

Vecka: 22
28:
Promenad, Arbetskväll (på skjutbanan kl.18:00)
29: Promenad, Arbetsförmedlingen möte, Banskytte
30: Chaufför till Mora åt mamma, Bilbingo :)
31: Promenad, Måla badrumstak och lister
1: SKA:.. Promenad,
2: SKA:.. Skytte (i Säter)
3: SKA:.. Fältskytte




Nu måste jag tyvärr dra, ska upp till lillsyrran och hjälpa henne packa!!

Pust!! Inte en lugn stund!!



Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: IDA

Tycker de är skitbra milla!!!!!!!!! :)

2012-06-01 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0