Tiden räcker inte till...

Har lovat flera gånger nu att jag ska uppdatera bloggen.. men jag har inte haft tid... är visserligen arbetslös just nu men har hur mycket som helst att pyssla med :P

Men nu kände jag mig verkligen tvungen att uppdatera :D

Det är nämnligen så att jag och älsklingen har svartbetsat vårat barbord som vi fått med älsklingens moster <3 Och dessutom 4 stycken stolar som vi använder numera till bordet ;) (då barstolarna är så obekväma :/ tyvärr!) Så här blev det..............

Så här har det sett ut innan vi gjort något..




De jätte vackra stolarna.... :/




Här har jag slipat bordet och torkat av det..




...och här har det torkat.... ganska snyggt det också iof.. :)




Nedslipade stolar... ska precis till att börja betsa :) Hällde upp betsen i en glasslåda. Mycket lättare än att doppa svampen i burken :)




Här är det betsat och färdig lackat :)




Bordet likaså :)




Då var det dags att gå på stolarna :) Va ner till farbror på Wasabedden för att kolla efter ett slitstarkt tyg, och hittade detta :) Tänkte ta ett helsvart först men tyckte att vi borde ha något som bröt av en aning. Annars hade det blivit FÖR mycket svart.




Fick låna häftpistol med pappsen :)




När det var klart var det dags för att montera fast sitsen.




Och så här blev resultatet :D
Lite skillnad va??





Nu ska jag ge mig på diverse detaljer i köket ;)
Men först MAT :D

Kommentarer
Postat av: Gina

Shit vilken skillnad, jättesnyggt :)

2012-02-11 @ 19:42:01
Postat av: Sofiaa

Men OMG, dreggel på tyget!

2012-02-11 @ 19:51:45
URL: http://www.sofiaastahl.se/
Postat av: Anonym

Ni är då för duktiga ni 2! :) Blev SUPERSNYGGT!!!! Kram till er!

2012-02-13 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0