...

Vet inte riktigt vad jag ska ha för överskrift...

Dagen har iaf. bestått av planering inför pappas födelsedag :) Har massor med roliga frågor till tipspromenaden ;) Hahaha!!

Har passat en liten Cecilia på eftermiddagen också :D Sötnosen <3 Så jävla gullig!!!


Kvällen har vi spenderat med Madde, Sofiaa och Daniel <3 Har haft pokerspel i några timmar :D Har verkligen haft superkul :D

Fiaa: "Pass!"

Hahaha!! Vem annars än Fiaa säger pass i poker??? :D Sötnöt!!


Imorgon bär det av till Karlskoga.. Hälsa på några släktingar till Älsklingen när man ändå är där nere :)
Sen om det inte blir allt för sent så blir det pokerkväll igen :D Yeay!!


Nu lär jag gå och lägga mig annars kommer jag aldrig att komma upp imon :/



God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Ja men det är ju logiskt?

Man passar när man inte vill eller kan hahahahhaha

2011-09-18 @ 12:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0