11-09-11, idag är det 10 år sedan :/

Har inte haft så mycket att skriva den senaste tiden som jag känner att jag har velat dela med mig av.... Har hänt både bra och dåliga saker...


Idag är det iaf. 10 år sedan attentaten mot USA skedde... Jisses vad tiden går fort... Fyy faan!!!



Idag har även jag, Madde, Pappa och Lars varit i Falun på deras tävling Kopparknallen :)

Gick väl ganska bra i C men förvånansvärt bra i B också, och det trodde jag inte :D Hade bara tappat en träff t.o.m. 5:e station sen på sexan så var det ett långhåll så där tappade jag massor :( Tyvärr...

Inte det bästa resultatet men är ändå jätte nöjd med B-varvet :D Första gången som det gått så bra ändå ;) PLUS att pistolen gick igenom vapenkontrollen för första gången sen jag köpte den!!!! :D



Nej nu ska vi lägga oss och kolla på en film.


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0