Ett snabbinlägg...

Har i princip pluggat hela dagen idag. Gick upp klockan 09:00 idag (stolt!!)
Danne skulle iväg för att fotas och Robban kom hit från Loka då Sandra skulle jobba.

Åkte bort till Rust en sväng och tillbaka och efter det ner på företagsmässan för att kolla hur det gick för Sandra :)

Träffat Ewa en snabbis och hann tjattra lite innan hon skulle åka och jobba :)

Och nu under kvällen när jag har pluggat har älsklingen, Robban, Sandra & Jerry spelat Wii :) Hihi!!




BTW.. Fiaa... Daniel har nog ett till jobb om han är intresserad, ang. Wii ;) Hihi!!




Nu måste jag bli klar här... Har 1 enda uppgift kvar som jag har suttit med de senste 2 timmarna :/ Suck... funderar på om jag ska skita i den... vet liksom inte hur jag ska göra :/

Aja det visar sig hur jag ska göra.. ska försöka lite till innan jag ger upp :)



God natt med er!!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Hehehe det låter bra dä!

2011-05-14 @ 01:58:53
URL: http://www.sofiaastahl.se/
Postat av: Madde

Duktig du är som gjort det du ska nu ;) Längtar tills vi kommer upp igen!!!! :) Puss

2011-05-14 @ 11:33:53
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0