Trött som fan...

Efter den här dagen känner man sig ganska sliten :/ INTE p.g.a. dålig sömn :/

Inte nog med det som hände i morse... Hann nätt och jämt till lasarettet i tid.. Därefter åkte vi bort på willys och handlade. Sen åkte vi hem till mormor och och åt frukost (andra för min del ;P Hihi!!)

Sen var det dags att åka till tandläkaren. Tog väl sin lilla tid :)

Efter det åkte vi upp i noret igen då mamma inte hade tid att handla till smörgåstårtorna åt Madde, så då var det väl lika bra att jag gjorde det när vi ändå var i mora. Åkte även in på Djurmagasinet och handlade kattsand. Fixade ett kort (medlemskort?) åt mamma också... de hade ett erbjudande just nu att man får två kattsand till priset av 199:- (ord. 179:-/st.)

Hann inte mer än ut i bilen förrän mormor frågade om vi skulle äta nått (bara det att hon inte fick äta på de närmsta 2 timmarna efter tandläkarbesöket) :D Haha!!

Passade på att åka och hälsa på min kusin och hans sambo som bor uppe i noret.. Satt där i nästan 3 timmar och tjattrade :) Trevligt trevligt!! :)

Sen åkte vi vidare... bort på donken och sen hem till mormor :P

Väl hemma hos mormor kollade vi posten och upptäckte att hon hade en avi. Problemt var bara att hon inte hade legetimation :/ Hmm.. Aja... var ju bara att ta med sig henne och rulla ner på stan igen :/

Efter många om och men kunde jag och älsklingen äntligen rulla hemmåt. :) Skönt!!



Nu känns det faktiskt som att jag kan gå och lägga mig... och det här är väl ganska skaplig tid, eller!?!?!



Aja... nån mer nytta ska jag göra bara sen är det nog dags!!




God natt alla!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Hehe det var en perfekt tid, bättre än 05 ;)

2011-03-24 @ 08:53:24
URL: http://rockabillybutiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0