Äntligen!

Imorgon (idag) så får morfar äntligen komma till älvdalen :) Äntligen få komma ifrån det där jävla boendet han har bott de senaste året.... Jag, älsklingen, mamma och Nonne var till mora idag som jag skrev tidigare och rensade ur hans rum och flyttade upp möblerna. Nu har han dock ett mindre rum men mysigare på något sätt och mycket trevligare personal :)

I morgon ska jag plugga så mycket jag hinner :) Sen runt 17:00 tiden så åker jag och pappa på årsmöte på Scandic i Falun :) Får träffa syrran också :P Yeay!! Hon sitter också med i styrelsen. Sen bjuder de på Tacobuffé :P Mums!!

På Onsdag ska jag till mora. Mormor ska på lasarettet och därefter till tandläkaren.

På Torsdag ska jag på möte ang. fortsättning med studierna. Tar förhoppningsvis max 1 timme.

På Fredag åker jag och älsklingen till Ludvika för att fira syster. Sen får vi se hur det blir om vi sover över eller inte :)


Någon dag hoppas jag på att kanske hinna träffa Fiaa och Daniel också :) Kanske testa på att vara barnvakt åt dom.. Se om det fungerar ;) Hihi!!


Aja... Nu ska jag byta sängkläder... Gissar att det är Novisen som är skylldig. Tro om man ska ringa veterinären och beställa en tid för kastrering?? :/



God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0