Kärringbestyr :)



Igår var jag, älsklingen & Sandra ute på kärringbestyr :)
Vilket resulterade i att jag vann totalt 1000kr :D Först 500kr på 2 rader (på bilden) och sen 500kr igen på ett annat spel :)

Kan ju säga att jag fick tillbaka pengarna iaf :) Hahaha!!
Just nu sitter jag i Färnäs, ska göra klart det sista på inlämningsuppgiften. Sandra följde med Linn in i Noret för att handla, och älsklingen & Robban jobbar. Ska se om jag hinner klart innan alla är tillbaka.


Senare idag ska jag se om jag hinner tona om rutorna på bilen. Vette fan vad dom har sysslat med som har satt dit den som sitter där nu :/

Vid fyra tiden ska jag och Sandra åka och gå på en husvisning :) Ska bli kul :)


Måste komma ihåg att ringa Björlins också och höra med dom vad dom tar för att kopiera bilnyckeln. På Mora Järn & Bygg skulle det kosta nästan 1000kr :/



Igår kände jag mig riktigt aktiv :) Hann med hur mycket som helst :) Jag och älsklingen var ner till Byggvaruhuset och kopierade hemnyckeln så att mamma & pappa har en egen, skrev ut en massa papper hos pappa tills nästa kurs börjar, åt lunch på Dalgatan 118, var in på banken och beställde ett nytt bankkort och diverse andra ärenden.

Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna klart :)



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0