Dags??

Tänkte att det kanske var dags att uppdatera med lite bilder från midsommar, som jag lovade tidigare ;) Hihi!!


Först ut är...
Älsklingen <3

Med tanke på att han har hållt på med detta förr i tiden och alla de pokaler han har hemma så kan man ju bara gissa sig till vem som vann ;) Hihi!!
Själv hade jag nån bortförklaring om att jag inte vill klå allihopa ;) Hihi!!



Ni kan ju se själva hur det gick.
Väljer att inte lägga upp de andras resultat med visad hänsyn till dem ;) Hihihi!!




Svärmor & hennes arbetskamrat klär midsommarstången :)




Njuter ute på altanen :)




Kan ju tillägga att även Sandra & Robban kom ner på natten :) Trevligt :)



Annars då??
Har fixat lite här hemma.. Var ju tvungen att stanna till på IKEA på hemvägen såklart :) Hihi!! Så jag köpte bl.a. skålar som är i samma seria som de tallrikar vi redan har :)



(De uppe till höger)


Köpte även nya kaffekoppar :) Är ju lite störande när man blir några fler och man måste ta fram 3 olika sorters koppar :/



(De vita till höger)


Sen även lite annat :D

En byrå att ha i hallen bl.a.... :D



Var ju tvugna att åka hem i Söndags eftersom jag började plugga på måndagen igen.. Mmm... eller hur... Först strulade det med böcker, sen när böckerna ÄNTLIGEN kommer så felar det :/ ÅHH!! Suck!!

Så nu börjar jag kursen först på måndag.


Har städat kylen, på tal om ingenting...



Så nu ser man igenom hyllorna.. Så JAA Millan det var genomskinligt glas och inte frostat glas... Hahaha!! Nej då så illa var det inte :)


Nej nu ska jag slänga igång en tvättmaskin och se om jag klarar att montera ner köksarmaturen själv, så jag kan skruva fast en sån där redskapsstång bakom den (vet inte för tillfället vad det heter).

Sen ska jag kolla med pappa om jag kan låna lite verktyg så kanske vi kan lägga in golvet i köket nån gång :) Är väl på tiden nu tycker jag ;) Hihi!!



Kram på er!
Hoppas att ni har haft en bra midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0