SM - Göteborg

Ledsen, men som vanligt har jag inte haft tid att uppdatera ;) Har så mycket att göra på dagarna :) Hihi!!

Just nu sitter jag, Madde och pappa nere i Göteborg. Bor på Lisebergsbyn Kärralund. Den delen av campingen som vi bor på heter Stjärnbyn :) Hihi!!

Jag och Madde var ute en sväng igår med kamerorna ;)






Våran lilla 5 bädds stuga heter Evert Taube :)




Hallen :)




Vardagsrum / Kök
(Rummet bredvid Madde är toalett/dusch)




Vardagsrum / Kök :)
(Soffan i bakgrunden är en bäddsoffa, och som ni kanske ser så är det inte speciellt stort. Vet INTE hur vi skulle ha fått plats om både Jan och Jerry hade följt med som det var planerat...)




Köksdelen
(Rummet till höger om bordet är ett sovrum som jag BTW inte tagit kort på)




Har t.o.m. en egen uteplats :)




Precis nedanför våran stuga finns en liten damm med ett litet vattenfall, jätte mysigt :) 








Jahapp... hur det gick idag vill jag nog inte yttra mig om...:/ Kunde ju ha gått bättre. Både jag och Madde tappade 15 träff var.. Så någon bra placering blev det inte. Pappa tappade 10 träff i vapengrupp B, och det räcker tyvärr inte heller för att få en bra placering. Prisutdelningen ska äga rum klockan 21:00 ikväll.




Annars då??

Som jag skrev i inlägget innan så skulle jag låna grejer av pappa så att jag skulle kunna lägga golvet hemma... sagt och gjort... :) Hihi

Som det såg ut innan jag/vi la golvet...



Verkligen skit fult... nog för att det inte bara var därför som jag ville lägga nytt... det var även ett helvete att skura skiten :/ Moppen typ fastnade på golvet så man fick ta i hur mycket som helst för att skunna rubba den.



Där det gamla golvet som går upp under spisen är vitmålat numera :) Plus att det sitter lister.. Såg att jag inte hade tagit någon bild när det är helt klart... (kan lägga upp en senare) men men... Man ser ju iaf. skillnad på golvet :D






(Bilden har ingenting med blogginlägget att göra, kände bara att jag ville lägga upp den då den såg så läskande ut ;P Hihi!! Drinken gjorde Sandra till mig när vi partade med dom förra helgen :P Mums!)

Just nu sitter vi i stugan och bara tar det lugnt! Är NÅGOT trött i fötterna. Alla tre!! Är nog snart dags för sängen tror jag, känner oss ganska slut.


Det var nog allt för idag :)
Kanske skriver mer imorgon :P



Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0