SM - Göteborg, dag 2

Imorse kände jag att jag hade kunnat ligga kvar några timmar till.. Klockan ringde kl.06:00. Åt frukost och gjorde oss klara att åka. Var borta på tävlingscentrumet strax efter 08:00. Då vi hade en starttid kl.10:40 så var vi tvugna att vara på tävlingscentrumet en timme innan för upprop, alltså senast kl.09:40. Så nog var vi där i tid alltid :D Haha!!

Från centret slussades vi ut till 1:a stationen med buss (vilket tog nästan en halv timme).

Inte NOG med att man var trött i fötterna från igår så visste man att man skulle bli lika trött idag :/


Hann inte ens komma till andra stationen innan jag ville avbryta och skita i alltihopa... Var så fruktansvärt arg och besviken på mig själv att jag bara ville gråta :( Hur kan man vara så fruktansvärt OFOKUSERAD.... eller som Tom sa till mig... FÖR fokuserad..??? Fattar inte... Och på ett SM!!??!!??

Felet är alltså att jag sköt på Maddes figur istället för min egen!

Men hade jag skjutit på min så hade jag i alla fall fått 6 träff (på den stationen)... Om man kan se det som en tröst :/ 

Trots missen så fick jag samma antal träff idag som jag fick igår.. med andra ord gick det bättre idag (på de övriga stationer så klart)...

Resultatet från igår: (DAM)
( antal träff / antal figurer ) <-- 6 träff är max per station.

STN 1: 5/3
STN 2: 4/2
STN 3: 4/3
STN 4: 3/2
STN 5: 5/5
STN 6: 6/5
STN 7: 3/3
STN 8: 6/6
STN 9: 5/4
STN 10: 4/4

TOT: 45/37
MAX: 60/50


Detta gjorde att jag hamnade på en 37:e placering av totalt 49 damer.
Med andra ord helt värdelöst :/ MEN jag är ju inte sist iaf ;) Hihi!!



Resultatet från idag: (ÖPPEN C)
( antal träff / antal figurer ) <-- 6 träff är max per station.


STN 1: 0/0
STN 2: 5/2
STN 3: 5/4
STN 4: 4/3
STN 5: 5/4
STN 6: 6/5
STN 7: 5/4
STN 8: 5/4
STN 9: 5/5
STN 10: 5/5

TOT: 45/36
MAX: 60/49


Vad jag hamnade på för placeringi den här klassen vet jag fortfarande inte. Vi åkte till stugan direkt efter skjutningen.. Och resultaten har fortfarande inte publicerats på hemsidan :/ Men med säkerhet kan jag säga att det inte blev någon pallplats.. Är ju säkert några hundra startande i denna klass och det finns riktigt bra skyttar som var närvarande i år, som INTE har gjort samma misstag som mig.



Aja.. vilket gnäll ;)

Imon är det iaf. skytte IGEN som gäller för pappas del. För min och Maddes del är det Liseberg som gäller :D Haha!! Tråkigt bara att inte älsklingen är med :/ Saknar honom <3



Hmm.. Nu ska vi städa upp lite här och packa så det bara är till att checka ut imorgon bitti :)


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0