RIP...

Känns som att det är jätte många runt om kring en som går bort... Idag.. eller jaa... eftersom klockan är efter tolv så blir det ju igår... iaf.... min mormors bror dog, troligtvis p.g.a. hjärtat ;( Usch!! Jobbigt!!

Man ska verkligen vara glad så länge man har varandra!!

Idag har jag och älsklingen varit till mora. Älsklingen skulle till sin halvsyster som fyllde år och under tiden var jag med Sofiaa & Daniel som lyckligtvis var i mora samtidigt :) Vi var in på djurmagazinet och kollade på "pip pip" och "fluff" tror jag det hette :D Hahaha!! Bedorande liten kille ;) Ett riktigt charmtroll precis som sin syster :)
Knatade runt i lite affärer i väntan på darlig <3

Kanske en aningen dum dag att åka in till mora på med tanke på alla skidtöntar :/ Blir så less på dom... VEM fan har bestämt att vasaloppet måste gå där det går???? IDIOT!! Flytta skiten till norge eller nått!!
GAAHH!!!!

Aja!! :) Nu ska vi inte vara sånna ;)

Var förbi kära kusin när vi ändå var in i mora :) Var ju ganska länge sedan som vi sågs <3

Blev även bjudna på middag hos Alex & Helen <3 (och Christin) som vi tyvärr fick tacka nej till eftersom jag hade så jäkla brottom hem för att lägga klart golvet... vilket inte blev av iaf. eftersom vi kom upp dit så sent :/ Typiskt! :( Aja!! Nu är det bestämt att golvet ska läggas imon. Ska även sätta dit de färdigmålade listerna som borde ha torkat vid det här laget :)

Köpte även hem en ny gardinstång åt mamma när vi ändå var i mora så det är inte omöjligt att det kommer upp ett par gardiner ;) Hihi!! Sen är det ju bara möblerna :) Yeay!! Längtar!!



Nej nu ska jag gå och lägga mig så det blir ny dag någon gång :)


God natt på er kära läsare!!


Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Hahahhaa ja varenda kanin, marsvin o mus var fluff hahaha! Spännande värre.. Tack själv sötnos. Hahaha låt mig skriva ner den dagens dummaste replik på högsta volym inne på jysk: "ÄÄÄÄH VI KÖPER DEN PÅ IKEA ISTÄLLET" hahahahahhaha. Ringer dig imånn! puss

2011-02-26 @ 23:57:10
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0