Plugga plugga plugga :)

Danne läste nyss en kommentar han fått i sin blogg... Folk tycker vi är osynliga.. eller jaa folk och folk.. vänner m.fl. Diskussionen var om vi hade flyttat :) Hihi!! Jaa jag vet att vi varit dåliga på att hälsa på :/ Men det har varit så otroligt mycket de senaste månaderna och tiden räcker inte till allt man vill :/ Hmm aja!!!

Ska strax åka upp till mamma & pappa.. Älsklingen vill låna carporten så jag tar med mig mina uppgifter så kan mamsen hjälpa mig där jag har fastnat :/ Stackars mamma!! Hennes lediga dag och allt...

Får väl se om jag uppdaterar lite senare idag :)



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Dannes blogg??? Vad har jag nu missat? :)

2011-02-16 @ 18:30:03
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0