Ojoj.. nu j*vlar fungerar det..

Fast bilden nedan är inte den bilden jag ville lägga ut från början... utan den är tagen uppifrån.. men den gick fortfarande inte att lägga upp :S Aja!! Huvudsaken är ju att det går att lägga upp nån bild över huvudtaget.

Detta är då de bilder jag ville lägga upp för en vecka sedan :)

Den här kom älsklingen hem med till mig i förra veckan  <3
Nån som kan gissa vad det är??? ;) Hihi!!




Man skulle iaf. ta av plasten och sedan lägga dom i vatten :)




Nova tyckte det var intressant :P




Efter att den dragit åt sig vatten så vecklades den ut och vips....



Så blev det en handduk :) Hihi!! Gulligt va! :)


Älsklingen köpte en till sig själv också :D




Och vips...




Så blev det en fotbollsplan :P Haha!!





Har fortsatt i rummet hemma hos mamma & pappa också.. Har skrapat bort löst sittande färg och annan skit från fönstren, garderoben och elementet och "tvättat" dem....




Så här kan det se ut om luften hemma inte får cirkulera.. mindre trevligt eller hur..




Syns lite dåligt men elementet är gulfärgat :/ Yack!! Blää!!




Och nu är det nymålat... även runt fönstren.. men av någon anledning tog jag aldrig någon bild på det.. Ska se om vi kan ta ner fönstrena och måla dom också när vi ändå håller på... Pappa måste bara hitta en skiva som vi kan täcka för med...






Det var det de... :)




Idag har jag pluggat samhäll nästan hela dagen.. Ska se om jag orkar plugga lite matte nu.


Lilla Anna var här tidigare.. Hon kom med en påse som jag fick öppna först när hon åkt härifrån. Det var scrapbooking grejer ;) Hihi!! TACK återigen så hemskt mycket!! :D Kul!!


Har även fått ett mindre trevligt samtal idag... eller jaaa.. älsklingen fick det... Lägger han inte ner med alla hot och trackasserier så kommer nog älsklingen göra en polisanmälan.
Kändes riktigt otrevligt och obehagligt när jag fick höra vad han sagt :S

Aja... tack och lov att han bor 50 mil bort!!


God natt!!


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Huh? :S

2011-02-05 @ 00:50:49
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0