Dag 7: "Fyra minnen du aldrig glömmer"

1. Lördagen den 14 Januari 2005 - Bilolyckan
Ett minne jag aldrig kommer att glömma...



Första bilden... Togs samma kväll som olyckan...




Vi landade mellan 2 tallar..




Inte att blåmärke, ingenting... Det kallar jag änglavakt!!




På väg upp ur diket...




Nästan uppe...




Sportratten har jag kvar än idag.




Hörnet på bilen är det enda som snuddat vid en av tallarna...




Slutsteget har jag också kvar... OBS!! Kolla in cd-skivan som sitter uppe i det vänstra hörnet... Bakom förarstolen.. Där satt Ewe ;(

Kommer ALDRIG glömma den natten...


2. Min, Danne, Sandra & Roberts Road Trip <3
Fy fan va roligt vi hade :P

Och alla vi träffade under färden ;) Hihi!!















Enda bilden som togs efter Liseberg :) (Snodde den från Sandra) Ser ut som hon har kissat på sig :D Hahaha!! Men kul hade vi!!


3. Dagen då vi hämtade Skruttan <3



Mattes hjärta!!


4. Dagen Danne & Jag förlovade oss, 28 april 2007 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0