Dag 2: "Nio saker du gör varje dag"

:)
(Tjuvkikade återigen på Maddes svar då jag fastnade redan på punkt 2 :D Men hennes var ju så fruktansvärt innehållsrik att jag bara blev förvirrad ;) Hihi!!)


1. Snus... En sak som jag ska sluta med men inte riktigt betsämt mig för när ;) Men jag ska!

2. Sitter vid datorn. (Kollar bloggar, pluggar eller något annat skoj ;p)

3. Pillar på min älskade IPhone <3

4. Lagar mat :P (Älsklingen sitter just nu bredvid mig och påstår att jag ljuger..... för när vi beställer mat så är det ju inte jag som har gjort den... ELLER när vi äter hos mina föräldrar... MEN skit samma!!!!)

5. Antingen städar, plockar, diskar eller tvättar :)

6. För tillfället så pluggar jag varje dag :)

7. Pratar i telefon :/ Fastän jag inte gillar det.

8. Pussar på min Älskling! <3

9. Sover :)



Aningen svårare än jag trodde! :D Haha!!


Kommentarer
Postat av: IDA

Gillar inte heller att prata i telefon ^^

2011-02-02 @ 10:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0