Dag 1: "Tio saker om dig själv"

Hmmm... Det här var svårare än jag trodde ;) Hihi!!


1 - Precis som systeryster så älskar jag att fotografera. Tar med mig kameran överallt. <3

2 - Tycker sjukt mycket om att renovera (måla, snickra m.m.), inreda och möblera. Gillar när det blir förändringar. Att det ska vara snyggt och rent är ett måste. HATAR skitiga, illaluktande och stökiga hem, får panik på sådant.

3 - ÄLSKAR min familj, min sambo och mina katter. <3 Kan inte leva utan dom!! Självklar inte heller utan min bästaste svärmor och hennes man <3  :) Kan man ha en bättre svärmor än mig... Nej!! Jag tror inte det!!

4 - Skytte... Något som jag tydligen är riktigt bra på... Är ju inte första året man har kvalat till SM :) Är återigen i klass 3 (eliten) och skjuter!

5 - Från att ha varit givmild och generös har jag blivit mer egoistisk, detta p.g.a. några som har utnyttjat mig. Lånat pengar och LOVAT att jag ska få tillbaka. TOMMA ORD!! Usch!

6 - Älskar Coca-cola och glassbåtar ;P Lite beroende av det tror jag.

7 - Kan verkligen inte leva utan musik.

8 - Min kalender kan jag inte heller leva utan. Jisses om jag skulle hålla koll på alla tider och möten i huvudet :D Gaah!! Då hade jag varit överallt och ingenstans på samma gång :) Haha!!

9 - Filmer... ÄLSKAR filmer... Vilken genre som helst nästan.. men mesta dels komedi, thriller och action. Även rysar faktiskt.. trots att jag blir/är så fruktansvärt mörkrädd av mig :) Haha!!

10 - Ordning och reda... ETT MÅSTE!! Musik: artist(mellanrum)-(mellanrum)låt  <---Viktigt!! Papper: pärmar, datumordning, <----Verkligen ett måste!!   m.m... m.m... Allt har sin plats!! Sjukt nogrann på den fronten.


Den var dagens lista :) Nästa kommer i morgon.. :)

Får se senare idag om jag kan få upp lite bilder. Men nu måste jag kila iväg på matte lektion.



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHA.. Kom just fram till att vi är SJUKT lika.. Det märks att vi är släkt ;) hahaha.. Pussar ♥

2011-02-01 @ 14:57:46
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0