Betyg :)

Har fått svar på inlämningsuppgift 3 också :) G :D

Dessvärre satsade jag inte högre... hade valet att göra fler uppgifter för ett högre betyg på 3:an men satsade på inlärningsuppg. ist.

Det blev G ist för IG så jag e super nöjd!!

Aja.. ska satsa högre denna vecka :)
Handlar om EU och FN denna vecka :/ Inte riktigt min grej men jag ska göra mitt bästa!

Hade Matte idag också :) Som varje vecka ;) Kul när man fattar!! Hmm... aja!!


Imorgon blir det till att plugga som en tok... för på torsdag åker jag iväg på möte och på fredag åker jag och älsklingen till Karlskoga.. Ska på begravning ;( Uuuhh!! Jobbigt!!
Det roliga i den resan blir iaf. att vi får träffa älskade svärmor och älskade svärfar :) Och G så klart!! Det var nått år sen sist! (G. alltså) :) Hihi!!
Sen blir vi där nere tills på söndag som det ser ut!

Ska fråga mamsen om hon kan vara kattvakt!! :)



Aja!! Det är väl lika bra att gå och lägga sig strax... men jag e hungrig!! :P



God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0