Städdagar....

Ja det är ju den största orsaken till att jag inte har uppdaterat ;) Har städat som en tok i nästan 6 dagar... Men sen igår kväll/natt så var allting (nästan, förutom lite småfix) klart :) Känns så jävla underbart...

Trodde att jag skulle börja grina i förgår när jag nästan var helt klar inne i sovrummet... Höll på att dammsuga och vände mig om mot köket för att kolla lite snabbt vad katterna höll på med... När jag vände mig om igen för att fortsätta så såg jag en dammtuss på golvet som jag trodde att jag hade missat... blev lite fundersam men kom ganska snabbt på andra tankar när jag upptäckte att det började "regna" dammtussar...
Hade ju självklart glömt att damma av takfläkten... Så när en liten tuss lossnat från den så slet den väl med alltihopa... självklart... varför skulle den lossan en annan dag om inte just när jag höll på... och dessutom nästan var klar???? Varför?? Så jävla typiskt... Så det var ju bara att börja om :/

Men men.. det är väl smällar man får ta :/

Har dessutom passat på att rensa garderoberna och en massa annat.. Totalt gick vi över med nästan 14 stycken påsar med skräp :D Hahaha!! Fattar inte hur vi kan ha så jävla mycket...


Aja... skönt är det iaf. att allt är klart....




Längra tills på torsdag :) Dels kommer Lollo & Partik upp men också syster <3

Nu ska jag sätta mig och börja med inbjudningskorten till pappas kalas ;) Är ju ett antal :D Hahaha!!




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0