Ny dag, nya uppgifter...

Idag ska vi se om vi kan tvätta bilen och lacka om lite små detaljer på den ;) INNAN det börjar regna igen :)

Ska även skicka iväg lite paket...



Sen..... Är det någon som är dator kunnig?? Nu menar jag RIKTIGT dator kunnig??
Min stationära är helt CP... varje gång jag ska göra en virusscan på den så går det några sekunder sen blir hela skärmen blå med vit text där den säger att den "dumpar minne"!?!?! Sen startar den om sig flera gånger per dag :/ Mycket irriterande!!

Är det någon som vet vad det kan vara för fel??



Hmm... aja... har inte tid att göra något åt det på sekunden... får se om jag kanske sätter mig med den ikväll :/



Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0