Oerhörd lättnad :)

Har som jag skrev tidigare gjort prov idag :) Samhäll och naturkunskap :/ Inga kurser jag själv har valt... Var med andra ord uppe kl.07:30 och åt frukost och pluggade på som en tok!!

Så här i efterhand känns det enormt skönt att ha det gjort, sen om jag klarade dem är en annan sak. Det var nog mest rädsla för ordet prov. Var ju trots allt några år sedan ;) Hehe!!

Nu den här veckan så började en annan kurs :) Som är lite mer inriktning på det jag vill läsa ;) Spännande och roligt :D

Nu senare ska jag se om jag hinner baka ännu mer ;) Sen imorgon ska jag baka bullar och fylla smörgåstårtor :P mums!!

Har även varit in på bolaget idag också :) 3 st nya cidersorter är inhandlade :P Ska bli intressant och se vad det är för något.

Ska se om vi hinner ner på byggvaruhuset senare... måste köpa lister och en nivålist till golvet i köket :)




Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Duktig du är :)

2011-04-06 @ 17:31:15
URL: http://rockabillybutiken.se/
Postat av: Madde

Haha.. Jag förstod det!! :D Jaha blev det så istället :P Vad har ni för spel till då? :P Nej det är ju faktiskt skit kul med wii!! :D hehe..

Vad är det du ska läsa nu då? :)



Pussar

2011-04-06 @ 20:54:28
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0