Lång dag :)

Idag gick jag upp tillsammans med älsklingen :) Han släppte av mig hos mormor när han åkte till jobbet imorse. Jag m.fl. har varit hos mormor och krattat gården och rensat i morfar växthus och rabatter :)

Efter det fick jag låna mammas bil upp i evertsberg :D Skulle vara "barnvakt" :) Bara älskar dessa små änglar <3

"Äääääälskliiiiing!!!!" Hihihihi!! Låter så otroligt gulligt :D Hahaha!!


Vill inte påstå att Casper är speciellt blyg av sig :) Han kommer och sträcker upp armarna och vill upp i famnen :)

Har gått med Cecilia i famnen så jag tror att jag har fått träningsvärk (känns som det iaf) :D Hahaha!!

Imorgon ska jag följa Fiaa & barnen till mora en sväng :)



Lär nog gå och lägga mig nu om jag ska orka upp imon.
God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Hahahaha "miiiillaaaaa.....miiiillllaaaaa" hahahaha. Ja Casper och Cecilia tycker så mycket om dig <3 Yepp ses snart, då ska du får känna på äventyret med en trotsig 2 åring i affären ;) PUSS

2011-04-29 @ 07:39:09
URL: http://rockabillybutiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0