Grattis!!

Får väl nästan ta och gratulera både Ewa & Andreas som fyller år imorgon :) Annars glömmer jag väl av att skriva det :) Haha!!

Idag var jag, mamma & pappa bort till Ewa och åt lite smörgåstårta :P (igen!!) Firade henne lite i förskott :) Och på fredag blir det ännu mer smörgåstårta :P Tack och lov att det dröjer nästan ett år tills det är dags igen :) Typ!! Fast jaa... i maj blir det väl ev. också :) Hihi!! Om jag inte har tröttnat helt och hållet vill säga :)

Annars då?? Danne och Jerry var ner i mora på Willys och handlade inför veckan ;)

Nu ska jag kolla över lite vad som ska göras och sen är det väl bara att gå och lägga sig :)


Och imorgon ringer Sofiaa så vi kan bestämma när jag kan komma upp :)




God natt är det väl lika bra och skriva.. gissar att det inte blir något mer inlägg idag :) Men man vet ju aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0