Flitig ;)

På 2 och en halv dag har jag snart pluggat igenom 7 kapitel i Företagsekonomin :) Känner mig riktigt duktig! Bara att läsa ett kapitel tar ca 1 timme för mig (plus, minus, noll). Sen har du i snitt ca 12-13 uppgifter på varje kapitel med a-e) frågor :)

Har dock just inte gjort något annat (förutom mat, sömn, toa) än att sitta och plugga de senaste dagarna, men jag kommer ifatt.. 1-2 dagar till sen är jag på schemat igen :D Haha!!


Känner mig aningen utmattad så tro det eller ej men nu blir det sängen för min del.



God natt!

Kommentarer
Postat av: IDA

duktig du är!! :)

2011-04-13 @ 08:09:05
Postat av: Sofiaa

Hejja hejja ;)

2011-04-13 @ 09:02:36
URL: http://rockabillybutiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0