Senare än planerat...

Var inte meningen att vi skulle komma iväg så sent från Åtvidaberg... men men... vi har sagt att vi inte ska stressa utan bara ta det lugnt :) Perfekt för min del ;)

Hälsade på moster Karin också :) Det var länge sen vi sågs nu! <3 Har faktiskt saknat henne :)

På vägen ner till Perstorp åkte vi via Linköping. Stannade till där för att gå i lite affärer :P Hittills har jag köpt 4 linnen och en ny klocka..



Me like :P


Därefter var det väl dags att börja rulla vidare...

Efter det fick vi ett impulsryck och följde en skylt mot "Rökstenen" :)





Tufft va! :)



Sandra & "Rökstenen" :P



Bondläppen Sandra var jätte fasinerad av dessa :D Hahaha!!  (Ledsen för den dåliga kvaliten men bilden e tagen genom bilrutan... när vi åker)


Stannade även till i Gränna i hopp om att det skulle vara öppet på Polkagrisfabriken, med dock kom vi för sent ;( Men men...



Såg även Brahehus :)



Och superfin utsikt ;)



Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Monster

<3 <3 <3 <3 <3 <3 Jaa jag har ju faktiskt saknat er med men nu kan jag leva på de goa kramarna flera månader :D Hoppas nu att ni har haft det RIKTIGT mysigt så ni kan se tillbaka på detta och glädjas över er Roadtrip LÄÄÄÄÄNGE! Hoppas även att vädret är med er så ni kan gå på Liseberg :) och btw Assnygg klocka! Kram på er mina små pluttisar och även kram till Sandra "Lillsnorre" och Kax ;)

2010-09-10 @ 06:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0