Första inlägget på ROAD TRIPPEN :P

Ledsen att jag inte har uppdaterat på morgonen. Dagen började med att vi dels kom iväg senare än planerat (typ en kvart) och det berodde inte på mig :P Sen fick jag köra första biten (från mora till stockholm).

Täby - Hälsade på en vän till Sandra. Därefter gick vi till Täby köpcentrum (Nordens största köpcentrum)... som ligger med 5 minuters gångavstånd därifrån. Och jag som tyckte att Kupolen var stort... men det är ju bara som en droppe i havet :P Haha!! Hittade iaf. 2 Linnen ;P

Nu är vi på väg ut ur Stockholm. Hur jävla mycket bilar som helst. Sandra sitter och fotar med min kamera åt mej under tiden jag bloggar :D Haha!!

Nästa stopp blir Åtvidaberg ;)

Lägger upp lite bilder senare som troligtvis Sandra har tagit.. Gissar att vi är nere i åtvid då.



Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0