Städar :) (Dammar)

Vad fort det går att städa när man är ensam hemma. Ingen som är i vägen hela tiden ;) Hihi!!

Nu är jag helt klart i sovrummet, har t.o.m. tagit tag i att hänga upp ljuslyktorna på muren (som jag skulle ha gjort för några månader sedan) :D Men jag fick ju lov att ha en betongborr och nån sån äger ju inte jag :/
Men Danne lånade pappas och kom hit med den när han var där uppe och fixade med vinterdäck :) Så nu är det klart.

Nu är jag inne i vardagsrummet. Uuahh... Eller jaa.. jag har tagit en paus just nu :) Haha! Funderar på att kasta ut det fula furubordet och ta in mitt gamla med kakel på som står i förrådet... det går mycket bättre ihop med sofforna.

Ojoj.. nu e Älsklingen hemma :) Lika bra att göra klart :)



See Yah!!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Haha ja du hade väl "lite" o städa sen Casper lekt med alla kattleksaker så katthåren sprutade haha ;)

2010-10-27 @ 20:58:42
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0