Sova??

Vad är det känns det som :/

Kan verkligen inte sova på nätterna längre... ligger bara och grubblar och tänker på en massa som jag inte borde (iaf. inte vid den tidpunkten :/)

Just nu städar jag som en dåre så jag ska bli trött någon gång... Samtidigt som det får mig att tänka på annat.


Idag var jag & Sandra ner till barnmorskan. Sandra skulle byta preventinmedel så jag passade på att göra det jag också :) Till nått jag inte behöver tänka på VARJE dag.. Tidigare satt jag och gjorde uteslutningsmetoden för att lättare komma på vad som skulle kunna passa mig.. Då jag e spruträdd så blir det ju absolut INTE P-stav... Och eftersom jag missar mina P-piller ganska ofta så kunde jag ju direkt utesluta Mini-piller... Kondom kommer inte ens på fråga... Sååå då finns det ju inte mycket kvar att välja mellan :/ Funderade på kopparspiral men det blev P-ring iat. :D
Passade ju ganska bra då jag bara har en karta kvar ;)

Idag var vi ner till mora igen och hjälpte Jerry med bilen. Generatorremmen hade gått av :/ Men det fixade killarna hyfsat snabbt :)

Efter det blir det middag i evertsberg hemma hos Tobbe. Tacos ;P Tack för maten gubben!!

Nej... nu ska jag se om jag får något gjort :)



God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0