Mycket nu! :)

Igår hjälpte jag, Älsklingen, Sandra & Robban till med flytten åt Madde & Adde.. Fan va skönt att få något eget... Är glad för deras skull :) Jag och Sandra kom underfund med att Madde hade mer grejer än vad vi hade när vi flyttade hemmifrån. :D Vi diskade nästintill konstant från att vi kom till det vi åkte :) Hehe!! Men nu har hon iaf. det roligaste kvar :)

Var väl hemma vid 04:00 imorse. Åkte förbi och hälsade på pappa på jobbet innan vi åkte hem för att sova.

Idag kom min sötnos Sofia och hälsade på. Jag, Fiaa och Sandra satt och pratade medans killarna nördade vid datorn :) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Säger jag bara! ;) Hur som helst håller jag tummarna för dej Fiaa ;) Det står nog inte på nu. Patetiskt... HAHA!!

Aja... ska se vad vi ska hitta på för mat idag :P



Tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

HAhahhaa ja tack o bock, håller tummarna jag också ska du veta! Ses snart igen hoppas jag! Pussar i massor på min blixt ;)

2010-10-14 @ 10:44:13
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0