Grattis Älskade Mamma & Sofia På Eran Dag!

Idag fyller min älskade mamma år och lika så min älskade vän! Ska väl upp och äta lite tårta senare idag. Hade hoppats på mat också ;) men då skulle mormor bjuda henne och min moster på julbord :) Gulligt!! Igår var vi hemma hos Ewa och hjälpte henne förpacka mat som vi varit i mora och handlat :) Sen fixade vi lite med foton som fått ramar... Blev riktigt fint! Därefter kikade vi på film. Eller snarare en serie... Solsidan.. Super kul!! Typiskt min humor :D Haha!! Ska alldeless strax rulla bort till Ewa idag också.. Ska hjälpa henne med att sätta upp lite hyllor... Är väl lite svårt att göra sånt själv när man inte har verktyg ;)Hihi!! Ewa ville bjuda på mat också ;) Ska väl se vad hon kan laga för gott :P Hihi!! Ha en bra dag alla!! För det ska jag ha!! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0