Uppdatering :)

Ja nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade igen :) Hihi!! Men jag måste säga att de senaste dagarna har jag inte haft tid :/ Har gjort så mycket......


Måste bara berätta en sak som jag tror att jag inte skrivit här.... Hahaha!! Jag ringde till Morins fredagen den 14:e för att beställa tårta tills på lördagen... Jag sa till Anja att hon skulle skriva en lapp till pappa (som jobbar bak i bageriet) att han kunde ju skriva nå kul på tårtan :) (Typ "Grattis älsklade dotter på födelsedagen")

Tror ni han skrev det eller??.... Ööööh! Neeeej!!



Snacka om att ta mej på orden! :D




Kan dra en liten snabb genomgång om vad jag gjort de senaste dagarna sen jag fyllde år....

Mån. 17:e : Slutserigering på Lernia

Tis. 18:e : Jobbat

Ons. 19:e : Jobbat

Tors. 20:e : Jobbat, Åkte till Venjan och sov över, Målade massor :) Kul som faan :D

Fre. 21:a : Åkte till Malungs marknad med älsklingen, svärmor, svärfar och svärfars bror :) Hittade massor av skoj. Men det jag hittade som jag fullkomligt älsklade hade jag inte pengar till :) Det var en handgjord väggljusstake som kostade 700:- SKIT SNYGG!! <3 Aja... iaf.. en storlek mindre väska :) Blev förälskad direkt jag såg den :) EGNA "foppisar", älsklingen köpte självfallet en Langos :S Blääää!! Så jag fick nöja mej med en sån där "ice slush" som smakade helvete, men flaskan var frän :) Mitt nya grogglas :D Haha! Annars blev det lite 10:- saker :)

Efter det åkte vi till Venjan igen.. Blev en fortsättning på måleriet :) Och efter det belv det hem till Dalen :)

 

Lör. 22:a : Jobbat, Åkte tillbaka till Venjan IGEN :) Målade lite till :) Sov över :)

Sön. 23:e : Firade Svärfars far på 70:års dagen :) Efter det blev det mora.. Svängde in på Jysk en snabbis och fixade den sista persiennen till det nya rummet. Åkte även upp på Ica Maxi en sväng och kikade. Efter det blev det S:t Mikaelsskolan.. Tommy hade en show med sin klass :) Skit kul! Ångrade inte att vi åkte ock kollade.. Dom var jätte duktiga :)





Diggade Bill & Bull :D Haha!!




Tommy som Måns.




Hon som smickat alla har verkligen gjort ett bra jobb :)


När showen var slut åkte vi upp i noret och handlade lite mat :P Åkte tillbaka till Venjan igen där det lite senare på kvällen blev grillat :P Mums!! Sen rullade vi till Dalen igen :)

Mån. 24:e : Jobbat, Kl.07:00 kom Målaren hit (till lägenheten) För att fortsätta efter oss :) Han gjorde mest sånt som man inte lägger märke till.. Kl.18:00 var det arbetskväll uppe på skjutbanan :) Då blev det ännu mer måla :) Yeay!! Kommer nog aldrig att få nog :) Haha!! Efter det blev det en lugn kväll uppe hos mamma och pappa med hemmagjord pizza :P

Tis. 25:e : Jobbat, Målaren fortsatte och satte grundfärg på dörrarne, spacklade i nya rummet och tapetserade i vardagsrummet, På kvällen kl.19:30 sköt jag första omgången i Dalaserien.. OMG!! Va skit det gick :) Hahaha! 

Ons. 26:e : Jobbat, Kl.19:00 Färnäs DriveIn Bingo :) Kul, men dock ingen vinst. Potten ligger just nu på 6600:- Hade väl setat fint :) Men det blir nog inget nästa Onsdag för min del då jag jobbar.??


Hur det ser ut framöver....

Tors. 27:e : Jobba mellan 12-19, LÖN??? Hmm, hoppas kan man ju iaf.!

Fre. 28:e : Jobba mellan 12-19, Åka till Venjan med symaskinen??

Lör. 29:e : Skulle ha jobbat men lyckades få ledigt, ska skjuta KM i C

Sön. 30:e : Tävling i Gagnef, skulle också vilja på Loppisen i Östnor som syrran är med och håller i. mellan 15-19



Det var "lite" från mej :D Haha!! Får se när jag har tid att uppdatera nästa gång :)


Sitter just nu och funderar på om man kanske ska svänga förbi Kaka & Tim på vägen hem från Gagnef. Om de ännu inte fått tillskott :D Undrar hur det går där borta.. Ska nog slå henne en pling imon efter jobbet :)



Sov så gott kära läsare :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Meeeeen åååååååååh :( Jag vill ju att ni ska vara hemma imorgon ju! :( :( :(

2010-05-27 @ 10:01:01
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/
Postat av: Sofiaa

Klockren tårta, hahaha! (Y)

2010-05-27 @ 10:04:25
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0