säng dags?

Har iaf. städat av det värsta inför helgen. Ska se om jag orkar torka av golven imon, då jag inte tror att dammsugaren fick med sig allt slipdamm. Känns tyvärr inte så kul att få besök när det ser ut som det gör men dom får ha överseende då vi renoverar.

Imorgon är det Björnträffen här i Älvdalen på Gummatsmyren (skjutbanan). Ska bli så jävla kul :) Ser verkligen fram emot det. Men dock skulle det bli en aning dåligt väder på förmiddagen/morgonen, men vi får hoppas på sol senare fram på dagen.

Hoppas nu att Madde & Ewa kommer stå med mej på min station. Vi får väl se. Annars blir jag väl där själv antar jag?? Hmm... aja.. lär kanske gå och lägga mej nu om jag ska orka gå upp tidigt imon. Hoppas att jag inte är allt för seg på morgonen så jag hinner iaf koka ihop lite varm nyponsoppa och ta med. Annars får vi hoppas på mycket folk så man har något att göra hela tiden så man inte blir stillasittande :)

Alla skyttar - VÄLKOMNA!


Ha en toppen dag alla!! (imon torsdag alltså) >för det ska jag ha<


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0