Lördag.

Har inte hänt så mycket i rummet idag. Jobbat på dan så jag var ganska slut när jag kom hem. Vart kommer allt folk ifrån??? Trodde att alla låg hemma och var bakis men ack vad jag bedrog mej :) Hihi!!

Sen är var det ju lördag och vem har lust att göra något speciellt då?? Får spackla klart resten imon efter skyttet :)



Nu står det inte på förrän det är Björnträffen :D Har pratat med pappa och han skulle göra tävlingen lättare än förra året :) Har fått tjuvkika i anteckningarna. Tror starkt på att det kommer bli en rolig skjutning!



Fick ett tips från Linda idag på ett objektiv till kameran :P Gissa om det kliar i fingrarna :D Haha!! Frågan är bara om det passar till min kamera (då det inte är original canon)?? Ska ringa henne imon. Annars får jag ringa till företaget som säljer det och fråga :D Blev faktiskt väldigt sugen ;P Ringde både Madde & Ida efteråt och frågade vad dom tyckte, då jag inte är någon fotoexpert :P hehe!! Dom tyckte att jag skulle satsa på det.


Mamma var ner och kikade på nya rummet idag men hon verkade mest vara intresserad av den andra lägenheten :) Hihi!!


Nej nu ska jag nog gå och lägga mej :)
God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0