Jahapp :)

Är nyligen hemkomna från venjan :) Har varit där och kikat vad jag har för jobb framför mig imon. Hoppas bara på att dom inte gör klart allt utan mig ;P Hihihi!!

Imon innan det är det skytte. Det är jag & Jerry som ska ställa iordning tävlingen. Sa att vi skulle åka upp dit till 11:30. Håller väl kanske på till 15:00 beroende på hur mycket folk det kommer. Sen kl. 16:00 är det middag hos farmor :P Hennes biffar :D Mums!! Jag, älsklingen, Sandra & Robban ska dit.

Sen efter det ska vi till Venjan igen och måla :D Yeay! Om det finns nått kvar att göra förstås :P Hehe!!



Nu ska jag in i sovrummet och spackla klart det sista som jag kan göra själv.



God natt alla!




Kan ju retas lite iaf. med er som inte har varit här ännu ;)



(Gammal bild)
Mot den här väggen hade vi en gång i tiden vårat barbord, dörren till höger bilden är in till vardagsrummet.





Bilder är tagen från köket. Där på väggen satt barbordet. Men inte längre ;)
(Älsklingen & Hyresvärden)





Hmmm... okay det kanske inte säger så mycket så jag bjuder på en bild till ;)




Haha!! Mer får ni inte se ännu ;)






God natt igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0