Grattis till mig! :)

Jahapp... då var man 26 år då.

Känns faktiskt ingen skillnad.. Får fortfarande gå på systemet och har inte fått någon åldersdiabetes :)


Fick ett grattis kort idag från svårmor Lollo & Patrik, och en saga som Karin & Lollo diktat ihop :D Kul!! Tack tack!!! Har också fått öppna paket redan ;) Hihi!! Fick jätte fina ljusprylar av älsklingen <3



Idag har jag "kaklat" om köket :) Hehe!! Vilken skillnad mot innan! Har även gjort lite diverse annat :)


Nu ska jag slänga in lite tvätt som ska vara klart tills imon :) Yeay!!


Sen MÅSTE jag sova om jag ska orka med morgondagen....





God natt alla!!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Grattis sötnos :D

2010-05-15 @ 11:03:46
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0