Hur mycket som helst på så kort tid som möjligt...

Dagen började i stort sett med att jag fick hoppa in och jobba kl.11:00. Skulle egentilgen ha jobbar till 15:00 men jag skulle på möte med Ylva (Lernia) kl.14:00 så jag skutatde 13:50. Vi gick igenom lite saker och bokade nya tider för nästa vecka. Efter det åkte vi ner på RV med min matberedare. Robban hjälpte oss att skriva ett reklamations brev till Elektrolux. Rv kunde inte göra så mycket eftersom butiken gått i konkurs. Så vi får väl se om Electrolux hör av sig...

Ganska mycket gjort idag :)
Plus att dagen inte är slut än :) Hehe!

Är verkligen fint väder idag. Känner mej verkligen jätte sugen på att hyra en skoter och fara ut en sväng.. jag menar.. jag har juh skoterkort men det enda som stoppar är ju tyvärr ekonomin som vanligt :S Men men..

Sitter också och väntar svar från Jysk. Var på anställningsintervju i måndags. Visserligen gäller det bara en 50% praktik men det är ju alltid en början :) Det återstår att se :)


Nej nu ska jag passa på att göra någon nytta :)




Ha en underbar dag alla!
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0