En underbar dag med underbara människor :)

Igår var jag, Älsklingen, Sandra och Robban ut på en skoter tur. Åkte upp på Lokagunpen en vända och sen ut på Lokatjärn och fiskade lite. Fick dock ingen fisk så det blev en till vända på skotrarna :) Faan va kul vi hade :) Kommer garanterat ut fler gånger :D Har lovat lillebror att han ska få följa nästa gång.

Hade jag vetat tidigare, det jag vet nu, hade det skett oftare ;)

Kommer lägga ut bilder från skoterturen när jag tömmer kameran :P

Sandra & Robban sov över hos oss, så vi kollade på film... eller jaaa... jag och älsklingen kollade på insidan av ögonlocken ;) Hihi!

Idag blev det lunch på hotellet. Super mysigt. Sen blev det mora för deras del då Sandra skulle jobba.





Nu blir det lite tv sen sängen.




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0