Update :)

Jaa jag lovade ju att uppdatera inom kort :)

Förra veckan i fredags tog min älskade sockersöta kusin studenten :) Var där och tog emot henne när hon kom i student tåget. Grattade massor...


Ida & Tom




Ida & Emil



Underbara sötnos :) Såå vacker <3


Efter det åkte vi till Venjan för att för första gången (för min del) träffa Ginas föräldrar. Nervöst... Men det släppte ganska snabbt :) Fruktansvärt trevliga människor :) Göteborgare :D Haha!! Roligast var nog när Gina blev påställd av sin mamma på precis samma sätt som Gina brukar ställa på mig när vi är där och hälsar på :) Hahaha!!

Haha Gina!! Nu vet du hur det känns :D


Blev så facinerad över en liten fågel som hoppade runt i trädgården i Venajn så jag var tvungen att ta ett kort med det nya objektivet :)



Har valt att inte lägga ut några bilder (från Venjan) då jag inte frågat om lov..





Häromdan kom mitt batterigrepp och blixt till kameran :D Yeay :) Och sen har skattepengarne kommit in :) Men dom kan jag ju glömma att se röken av, då dom praktiskt taget redan är upphandlade :)


(bilden är tagen med min digitalkamera som måste vara defekt)


Min övriga utrustning



* Canon EOS 1000D
* Extra batteri
* Canon Objektiv EF-S 18-55mm med motljusskydd
* Tamron Objektiv AF 70-300mm med motljusskydd
* Canon Batterigrepp BG-E5
* Canon Speedlite 430EX II
* Fjärrutlösare (dock ej trådlös)
* Stativ WT3570
* Golla Systemkamera väska
* Färgfilter: Blå, Röd, Grön, Gul och Orange
* Close Up filter: +1, +2, +3, +4 och +10
* Övriga filter: Star 8, star 4, Soft Focus, FLD, CPL, Centre Image Sand, Diffuser, Image-Heart och Image 5. 

Men önskelistan är fortfarande lång ;P Hihi!!




Nej nu ska jag vara social med syster <3

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: ida

storshopparen? ;)

hur mycket kostade ditt batterigrepp? :)



Haha snygga bilder förresten............

2010-06-09 @ 21:45:26
Postat av: Madde

Du behöver inte fråga om lov när det är du som tagit bilden! Du är upphovs "mannen" bakom dina bilder, det innebär ju att bilderna tillhör dig och att du får göra precis vad du vill med dem!!! :)

2010-06-10 @ 14:23:47
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fattar int nå, vet att Canon e cameran:P

2010-06-10 @ 22:22:43
URL: http://sandrasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0