Genom förkyld :/

Jahapp... det var ju många timmar man fick sova inatt :S Vaknat flera ggr av att neserilet slutat verka... PANIK.... ANDAS... LUFT.... Gaaahh!! Hatar det... Är sjuk som faan... Bara på några timmar har det gått från lite nästäppa, huvudverk och halsont till tre ggr värre. Och jag gnällde redan igår. :/

Snickaren är här just nu och fixar det sista på fönstren :) Men han hade gärna fått skippa hammaren, om man säger så...

Det var meningen att jag skulle följa med Danne och Alex till mora men jag ångrade mig i morse. Mår som en potta skit rent ut sagt.

Näää... nu ska jag gå och koka nyponsoppa... skönt med nått som lenar i halsen :P


Ha en bra dag.. Kikar ut ev. lite senare och lägger ut bilder från 10-års jubileét :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0