4 timmar kvar...

sen åker vi :)



Nyligen hemkomna från en insupning av Alex nya bil....

Först och främst jobbade jag mellan 11-19... Har klagat förut, men det kommer jag nog inte att göra igen... För idag var verkligen den jobbigaste dagen att jobba... speciellt då jag inte e helt frisk... tänker inte på det hemma.. men då överanstränger jag mej inte heller...

Efter det var det bara att hem och duscha och göra sig i ordning... sen bar det ut med Alex och hans vänner... dels en gammal klasskompis till mej från högstadiet :) Sen var chauffören tydligen lillasyster till Tias Spännar :) Trevlig sak :) Likaså hennes kompis :) Sen var det ju Helen också.. min gamla klasskompis :) eller jaaa.. paralellklasskompis.. men ändå :)

Nu blir det sängen :) Så man orkar upp och köra, skjuta och köra imon..

Gissa om att dagen är efterlängtad ;) Dels dalarnas roligaste skjutningar och efter det IKEA :)



MÅSTE SOVA NU!! Älsklingen ropar på mej för fullt :P Hehe!! Undrar vad han vill då ;) Hihi!! Hmmm.. vem vet?? Inte jag!!... eller joo det vet jag :P Grrrrrr!!!! Nehe!! Inte som jag trodde.... han var hungrig! SUCK!!!

Aja han hinner somna iaf :)



God natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0