Bilderna jag lovat :)

Jag lovade för ett antal veckor sedan att lägga ut bilder på det nya rummet... Men jag ville göra det när allt var helt klart... :) Och det är det nu :)




Här är dörren in till det nya sovrummet med mysbelysningen på ;)




Min sida av sängen :)




"Nya" sängen sen några månader tillbaka :)




Nedanför sängen :)




Mysbelysning i hörnet.. Ska införskaffa oss en lite mindre bädd än den vi redan har åt katterna, ist för filten. :)




Sängen med mildare belysning ;)




Min sida med mysbelysningen på ;)




Och även fönsterbelysning :) Hehe!! Märks det att jag gillar lampor också :) Haha!! Det gör iaf älsklingen när vi får hem elräkningen :P Hihi!!




Takfläkten :D



Ja det var bilderna på rummet :) Älskar det verkligen... Har aldrig sovit så skönt på nätterna :)

Kostnaden :/ En mindre rolig historia... Men det var värt vartenda öre :)



Såg att jag glömt att fylla i vad gardinerna och mattorna kostade. Mattorna kostade 299:- (för båda) och gardinerna är jag osäker på men jag tror jag gav ca 400:- för båda paren. Såååå 16395:- totalt då :P

Sen kan jag ju säga att jag har inte köpt ALLT på samma gång :) Det hade jag inte haft råd med :) Hehe!!

Men som ni kanske ser så var det tapeterna som var dyrast.... och då är det bara mellanskillnaden vi betalar minus 20% rabatt.

Men som jag skrev tidigare... det är värt vart enda öre :) (Tacka vet jag skattepengar :D Haha!!)


Nu ska jag sova, men först ska jag bara lägga upp lite andra bilder ;)



Denna bild är tagen av Kaka :)




Tagen av Linda.




Taget av mig :) Äcklig som fan :)




En blomma :)




En stjälk :)




Och sist men absolut inte minst.. Denna underbara sötnos :) VILL HA!!




Visst e den söt :)





God natt alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0