Nya prylar

Idag började dan SKIT bra (Inte)!!!

Linda ringde vid 11:15 ungefär och väkte mej (men det var inte det jag menade, vi hade kommit överens om det:P). Vi gjorde oss i ordning och gick ut i bilen och skulle vrida om nyckeln. BilJÄVEL startade inte!!!!!

Tänkte först att vi skulle knuffa igång den men ORKA!

Knatade in igen och ringde upp pappa. Ville låna batteriladdaren :/ Ringde sedan mamma som var nere på byn, så hon kom och startade oss. :) Thanks!! (Men vi hade det nog värre igår)

Innan vi åkte hem till Linda & Daniel så gjorde vi ett litet ärende åt mormor.


Hemma hos L & D satt vi och pratade lite, spelade lite kort och fotade lite ;)
Då klockan började ticka iväg upptäckte alla att vi var en aning hungriga :P Ledsen L men jag var verkligen inte sugen på korv :S Hehehe!! Men jag tror inte ni grät för det ;) Det fick bli pizza ist. :)

Sen efter maten så kollade jag och L ut lite prylar till min kamera som förhoppningsvis kommer inom kort. Så nu har mina julklappspengar kommit till användning :) Men dom e tyvärr slut nu. Hehe! Men jag kunde iaf. köpa något jag ville ha ;) Yes!

Neeeeeej... NU måste jag gå och lägga mej!

God natt alla!



Just ja...
Igår:

Min ÄLSKADE kusin Tom ringde på kvällen och frågade om vi kunde komma dit en sväng men en "grej" åt honom. Jaja, det lär vi väl svarade jag.

Ut i 30 graders kyla och försöker starta bilJÄVELN som inte vill hoppa igång.. Men då tänkte vi vara smarta och knuffa igång den. Och det var juh inte det lättaste kan jag lova.... När vi hade kommit runt knuten så var jag redan slut (d.v.s. typ 7 meter framför parkeringen), det kändes som att någon stog på andra sidan och knuffade åt fel håll.

Fick till slut över bilen på andra sidan vägen. Mellan domus och hotellet så är det en lite nedförsbacke. Men jag kan juh säga att det var som att knuffa på plan mark. Skiten hade väl stått still även om det varit 90 graders lutning på back jäveln.

Efter det gav jag upp. Ringde till mamma men dom hade precis kommit ut ur bastun. Persa svarade inte och Bailo var på väg in på Wäsa. Men han tipsade om Rickard.. så vi ringde till honom men han var inte ute.. men han i sin tur ringde till en polare som till slut kunde komma och hjälpa oss.

Ringde upp Tom 1,5 timmar senare och sa att vi äntilgen var på väg.

Åkte iaf. för att hämta "grejen". Men det sket sig. Och Tompa ångrade sig :)
Haha!! Skrattretande!!!

Men det blev en lite natt tur iaf. Och en JÄVLIGT kall sådan!!


Aja!! En motorvärmare tack!




God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Har dom skickat sakerna än? :D Kram

2010-01-12 @ 10:10:14
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0