Internet...

Hmm....

Hemma... ja vad kan man säga.. Saknar redan Lollo & Patrik och de andra där nere ;( Vi ses alldeless för sällan :(

Tog upp kalopps ur frysen igår som jag värmde på idag till potatis (tro det eller ej men dom blev lyckade ;) hihi!) Danne gjorde Spagetti och Bacon (Han e lite kinkig på potatis) Gjorde Canadasallad till :P Mums! Hann inte mer än luta mej tillbaka i soffan efter maten förrän jag slocknade. Var helt slut.. Sen väckte älsklingen mej vid 23 nånting..

När vi kom hem iförgår så fungerade inte vårat internet. Avstängt... inte så konstigt kanske med tanke på att vi avslutat abonnemanget.. Ska byta till Telia.

Så idag när jag kom hem från jobbet så kopplade Danne in det nya :) Så nu har vi internet igen :) Yeay! :P

Har suttit i timtal och försökt att avinstallera mitt tidigare virusprogram... så jag kunde lägga in det nya som följde med telia :) Pappa tyckte att hans fungerade bra så då borde det väl göra det på min också :) Happas jag iaf.


Just ja... I natt hade jag den mest verkliga dröm jag någonsin haft.......
Jag och Ewa satt i baksätet i Crystlern och pappa körde. Vi var på väg hem till mormor. Jag eller Ewa sa något som gjorde att pappa vände sig om och kollade på oss. Då ser jag hur vägen inte stämmer överens med bilens färdriktning. Pappa hade fått sladd... Vi sladdade runt några varv men höll oss fortfarande på vägen. Sen fortsatte vi hem till mormor.
När vi kom innan för dörren så satt mormor på sin plats (där hon alltid brukar sitta i köket), mamma stod och lutade sig mot väggen och Madde & Adde satt vid köksbordet.
.........
Sen.... längst in i köket..... där han alltid brukade stå.... stod morfar...... utan rullstol... och med ett stort leende på läpparna.

Men!!?? Hur!!!?? När!!?? Då började jag störtböla.... tårarna bara sprutade... Jag sprang fram till morfar och kramade om honom... Allt kändes som förut.....!

Allt känndes så ÄKTA! :( Om det är någon dröm som jag vill ska slå in, så är det denna om morfar.... <3



Hmmmm!!

Är iaf. ledig imon. Ska upp till mamma & pappa. Madde undrade idag om inte vi kunde komma upp imon e.m. så kunde vi spela spel/kort och bara umgås. För sen på Torsdag så flyttar hon ;( VARFÖR SKA DU LÄMNA MEJ!!!!!????? ;( Snyft!!

Hmm.. aja!!


Nej.... vet inte vad jag ska skriva.. Ska väl se om jag lägger in lite bilder från Åtvid sen...


God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0