Paranormal Activity

Har nyss kommit hem från jobbet. Idag ska jag städa (dammsuga och torka golven) MÅSTE verkligen göra det. Men men.. det är ju skönt när det är klart. Ska försöka att komma i säng i skaplig tid ikväll så jag orkar upp och jobba imon.

Igår tvingade jag älsklingen att kolla på "Paranormal Activity" med mej. Madde tyckte den var läskig så hon sa åt mej att inte kolla själv. :) Satt på helspänn hela fimen. Den var dock en aning seg i början. Efter filmen kollade vi på "Paradice Hotel". Var ju tvungen att lägga tankarna på något annat. Fungerade under "P H" men efter det så vågade jag knappt gå på toa :S Helt klart sevärd för min del. Iaf. om man tror på det övernaturliga. Annars tror jag att man tycker den e fjantig.

Men men I´m a beliver :D

Hahaha!



Nej nu ska jag sätta igång med städningen :)




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0