Morgonpigg!

Nej det är jag absolut inte. Ewa ringde och väckte mej vid 08:25 i morse och frågade om jag kunde skjutsa henne till stallet (då henne bil gick sönder igår). Ville verkligen inte gå upp då det inte blev sängen så tidigt igår. Men jag masade mej upp ändå. Vad gör man inte för sina syskon. Fick börja med att sopa av 3 ton snö från bilen. Sen fick Danne hjälpa mej att sätta på pluskabeln på batteriet (då jag inte vågar, är livrädd att jag ska få en stöt).

Efter det åkte jag upp till mamma & pappa och hämtade henne. Vi stannade till vid Morins för att säga till pappa att han skulle hämta henne där efter jobbet. Väl borta vid stallet följde jag med in för att kolla på de små lammen :) Så jäkla söta :) hehe! Men så fort Ewa plockade upp någon av de två ungarna så började mamman gnälla :) Hihi!! Tog några kort med mobilen men dom ville juh inte stå still så jag ska väl vara glad om jag fick nån bra bild.

När jag sen skulle åka hem höll jag knappt på att ta mej av gården. Men det gick till slut :)

Så nu sitter jag här och väntar på att börja jobba. Funderar på att kanske äta lite frukost.


Igår blev iaf. vardagsrummet helt klart. Har torkat precis ALLT! Har t.o.m. skruvat ner lampglasen från takfläkten, putasat fönstren, damsugat av sofforna, duschat blommorna och dammtorkat/diskat allt porslin. ALLT med andra ord, det enda jag inte gjort är att sopa av taket. Men jag tyckte inte att det behövdes :)

Nu har jag bara resten av lägenheten kvar. :/ Slutar inte förrän 18:00 ikväll så jag får väl fortsätta efter det.



Nej nu ska jag äta nått tror jag.



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0