Vill ha Januari NU!!

Orkar inte vänta längre ;) Hihi!! Visserligen finns det lite grejer i December att se fram emot också :) Idag trodde jag att jag skulle på ljusparty hos Anna men det sket sig då jag lovat att hjälpa pappsen först.. Men Anna ska komma förbi imon med katalogen så ska jag få kika där i :D Yeay!! Just nu håller jag på att städa i datarummet.. (tagit en paus nu som ni kanske märker :) Hihi!!) Möblerade om här tidigare idag innan jag var iväg med pappa så nu är det bara damningen kvar :/ Suck!! Nu ska jag fortsätta med det sen blir det en film innan läggdags :) Gos natt på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad händer i januari? :) Saknar er därhemma!! <3 Puss

2010-12-07 @ 13:06:10
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0