Julafton!

Idag har tårarna trillat två gånger... Varav ena gången var när våran älskade morfar skjutsades "hem" <3 Uuuh!!

Önskar att allt var som det var förut ;( Stackarn!!


Till och med jag har fått paket :) Inte med tomten dock men ändå ;) Hihi!!


Av älsklingen fick jag ryamattan igår :P




Av Mormor (och Morfar) fick jag ett God Jul kort och pengar :P




Av Ewa, Madde & Adde fick vi/jag Choklad och en parfym ;)




Och sist men absolut inte minst... Av Mamma & Pappa fick jag en fruktkorg, en bingolott och ett supersött halsband... <3









Supersött... eller hur!!

Får ju inte glömma den för tidiga julklappen från Sandra ;) Min nuvarande hårfärg!! :)


Vi hade lite roligt åt mamsen tidigare och retades en aning när vi märkt att hon glömt ta bort prislappen på ett antal julklappar :) Fast JAG var ju den sista som skulle säga något som gjort precis lika :) Haha!!



Nu är vi iaf. hemma så det är väl dags att sova. Är ju trots allt en dag med julfirande imon också. Men då ska vi hem till min moster. Ska då få träffa Emil, Tom och Jenny :) (Som inte var med idag).


God natt alla!

Hoppas att ni har haft en super bra jul!

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Snyyyygg matta! i love it!

2010-12-25 @ 13:41:44
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0